McCann Poland i Saatchi & Saatchi nominowane na konkursie Epica Awards
Kampania „Room for Everyone” została nominowana w kategorii Creative use of data (fot. materiały prasowe)
Tylko dwie kampanie z Polski trafiły na listę nominowanych w międzynarodowym konkursie reklamowym Epica Awards.
W kategorii Creative use of data nominowana została kampania „Room for Everyone” – stworzona przez McCann Poland. Wykorzystuje ona narzędzie GdzieJakiBiznes i powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji, jeśli funkcjonują obok siebie. GdzieJakiBiznes to proste w obsłudze i bezpłatne narzędzie, które zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów i ma przynosić korzyści zarówno przedsiębiorcom, jak i lokalnym społecznościom.
Czytaj też: Feeders Agency startuje z agencją influencer marketingową – Feeders Creators
Kampania "Saving the Voice of the Ghetto" jest nominowana w kategorii Best use of sound. Została przygotowana przez Saatchi & Saatchi (współzgłaszający: Prodigious, MSL Group, Leo Burnett) dla Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Pokazuje, jak ocalić głos ofiar Holokaustu. Stella Fidelseid, zmarła 20 lat temu świadkini powstania w getcie warszawskim, po raz pierwszy opowiedziała swoje wspomnienia. Dzięki technologii synthetic voice powstał głos oddający emocje świadków Holokaustu. W ten sposób udało się ocalić jej opowieść i przekazać przyszłym pokoleniom.
W jury Epica Awards zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy. Polskę reprezentuje Agata Małkowska-Szozda z "Press".
Pierwszy etap, czyli głosowanie online, został już zakończony. Kolejny – spotkanie przedstawicieli jury na sesji w Paryżu – odbędzie się 3 grudnia. Wtedy zostaną przyznawane główne nagrody konkursu, w tym Grand Prix.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 13 grudnia.
Czytaj też: Aktorzy, sportowcy i dziennikarze dołączają do kampanii społecznej "Prowadzę, jestem trzeźwy"
(AMS, 26.11.2024)