Gong i McCann Poland nagrodzone na Epica Awards

Finałowa gala online Epica Awards odbędzie się 9 grudnia wieczorem (screen Youtube.com/Epica Awards)
Podczas 35. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards srebrne nagrody trafiły do dwóch polskich agencji: Gong i McCann Poland.
Gong otrzymała srebro za "The Art of Stealing" dla Netflix w kategorii Media. Także srebro dostała McCann Poland za kampanię "OK, Babcia" dla Mastercard w kategorii Online & Mobile services.
McCann Poland była też nominowana w kategorii Creative Use of Data za "The Future Peasants" dla Storytel, Mastercard i gazeta.pl, ale nagrody nie zdobyła. Podobni jak Isobar, nominowana w kategorii Corporate Image za kampanię Mastercard "Kiedy do sklepu".
Dziś wieczorem odbędzie się gala online, podczas której ogłoszeni zostaną wszyscy zwycięzcy, w tym zdobywcy Grand Prix.
W tym roku do konkursu Epica Awards trafiło 3184 zgłoszeń z 64 krajów. W ubiegłorocznej, covidowej edycji zgłoszeń było tylko 1980.
Dziennikarka z Polski w jury Epica Awards
W jury Epica Awards zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy z 63 tytułów w 49 krajach. Polskę reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda. Obradom jury przewodniczyła Claire Beale, która przez wiele lat była redaktorką naczelną magazynu "Campaign", a w październiku 2020 roku założyła The Creative Salon, platformę wspierającą i promującą kreatywność komercyjną.
(AMS, 09.12.2021)
