Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Srebro dla McCann Poland i Saatchi & Saatchi podczas Epica Awards

Kampania „Room for Everyone” została nagrodzona w kategorii Creative use of data (fot. materiały prasowe)

Tylko dwie kampanie z Polski nagrodzono w międzynarodowym konkursie reklamowym Epica Awards. Obie otrzymały srebro.

W kategorii Creative use of data srebrem nagrodzona została kampania „Room for Everyone”, stworzona przez McCann Poland. Wykorzystuje ona bezpłatne narzędzie GdzieJakiBiznes i powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji, jeśli funkcjonują obok siebie. GdzieJakiBiznes zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów i ma przynosić korzyści zarówno przedsiębiorcom, jak i lokalnym społecznościom.

Kampania "Saving the Voice of the Ghetto" została nagrodzona srebrem w kategorii Best use of sound. Została przygotowana przez Saatchi & Saatchi (współzgłaszający: Prodigious, MSL Group, Leo Burnett) dla Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Pokazuje, jak ocalić głos ofiar Holokaustu. Stella Fidelseid, zmarła 20 lat temu świadkini powstania w getcie warszawskim, po raz pierwszy opowiedziała swoje wspomnienia. Dzięki technologii synthetic voice powstał głos oddający emocje świadków Holokaustu. W ten sposób udało się ocalić jej opowieść i przekazać przyszłym pokoleniom.

W jury Epica Awards zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy. Polskę reprezentuje Agata Małkowska-Szozda z "Press".

Dziś zostaną ogłoszeni wszyscy zwycięzcy.

(AMS, 12.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.