Claire Beale przewodniczącą jury konkursu Epica Awards
(screen Youtube.com/CampaignAsia)
Claire Beale będzie przewodniczyła jurorom oceniającym zgłoszenia w międzynarodowym konkursie reklamowym Epica Awards.
"Niewiele osób w naszej branży spędza tyle czasu na oglądaniu, dyskutowaniu i analizowaniu reklam co dziennikarze, których zadaniem jest pisanie o kreatywności. I niewiele osób ma nasz obiektywizm. Właśnie dlatego nagrody Epica Awards są tak wyjątkowe, a wygrana tak wiele znaczy dla wchodzących firm. Jestem naprawdę dumna, że przewodniczę tegorocznemu jury" - stwierdza Beale, która przez wiele lat była redaktorką naczelną magazynu "Campaign", w październiku 2020 roku założyła The Creative Salon, platformę wspierającą i promującą kreatywność komercyjną.
Branża jest w okresie ożywienia, ponieważ entuzjazm dla nagród jest znacznie większy niż w 2020 roku. Epica przedłużyła okres zgłoszeń, aby dać agencjom więcej czasu na ich przygotowanie. Ponieważ wiele projektów nie mogło zostać przedstawionych jury w 2020 roku ze względu na ograniczenia związane z pandemią, do udziału w tegorocznym konkursie kwalifikują się też prace, które zostały zatwierdzone przez klientów i wykorzystane po 1 lipca 2019 roku.
Zgłoszenia są przyjmowane do 22 października, a finałową galę online, poprzedzoną debatą, zaplanowano na 9 grudnia.
W jury Epica Awards zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy z 63 tytułów w 49 krajach. Polskę reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda.
(AMS, 12.10.2021)