Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Claire Beale przewodniczącą jury konkursu Epica Awards

(screen Youtube.com/CampaignAsia)

Claire Beale będzie przewodniczyła jurorom oceniającym zgłoszenia w międzynarodowym konkursie reklamowym Epica Awards.

"Niewiele osób w naszej branży spędza tyle czasu na oglądaniu, dyskutowaniu i analizowaniu reklam co dziennikarze, których zadaniem jest pisanie o kreatywności. I niewiele osób ma nasz obiektywizm. Właśnie dlatego nagrody Epica Awards są tak wyjątkowe, a wygrana tak wiele znaczy dla wchodzących firm. Jestem naprawdę dumna, że przewodniczę tegorocznemu jury" - stwierdza Beale, która przez wiele lat była redaktorką naczelną magazynu "Campaign", w październiku 2020 roku założyła The Creative Salon, platformę wspierającą i promującą kreatywność komercyjną.

Branża jest w okresie ożywienia, ponieważ entuzjazm dla nagród jest znacznie większy niż w 2020 roku. Epica przedłużyła okres zgłoszeń, aby dać agencjom więcej czasu na ich przygotowanie. Ponieważ wiele projektów nie mogło zostać przedstawionych jury w 2020 roku ze względu na ograniczenia związane z pandemią, do udziału w tegorocznym konkursie kwalifikują się też prace, które zostały zatwierdzone przez klientów i wykorzystane po 1 lipca 2019 roku.

Zgłoszenia są przyjmowane do 22 października, a finałową galę online, poprzedzoną debatą, zaplanowano na 9 grudnia.

W jury Epica Awards zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy z 63 tytułów w 49 krajach. Polskę reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda.

(AMS, 12.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.