Trzy nominacje dla Platige Image w konkursie Epica 2020
Jedna z trzech nominacji została przyznana za kampanię Reserved z Kendall Jenner pt."#CiaoKendall" (screen Youtube.com/RESERVED)
Trzy zgłoszenia z Polski znalazły się na short liście 34. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards. Wszystkie z Platige Image.
Dwie nominacje Platige Image dostało za kampanię Babybel pt. "Join the Goodness", w kategoriach Food oraz Post Production & Visual Effects. Trzecia nominacja została przyznana za kampanię Reserved (LPP) pt."#CiaoKendall", w kategorii Fashion, Footwear & Personal Accessories.
Finaliści przejdą do kolejnej rundy głosowania, która odbędzie się online od 2 do 8 grudnia. Zwycięzcy Złota i Grand Prix zostaną zaprezentowani podczas specjalnej ceremonii online 17 grudnia. Zdobywcy Srebra i Brązu zostaną opublikowani na stronie Epica Awards następnego dnia, 18 grudnia.
W tym roku Epica otrzymała 1980 zgłoszeń z 59 krajów. - Było to znacznie mniej, niż w poprzednich latach, ale i tak więcej, niż oczekiwaliśmy, biorąc pod uwagę okoliczności - przyznał Nicolas Huvé, operations director konkursu Epica. W 2019 roku na konkurs zgłoszono 3410 prac z 61 krajów. Z Polski wpłynęlo 13 zgłoszeń.
Wszyscy zwycięzcy zostaną przedstawieni w corocznej książce "Epica", która ukaże się we wrześniu 2021 roku.
W jury konkursu zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy. Reprezentowane są 63 tytuły z 49 krajów. Polskę w jury reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda.
(AMS, 01.12.2020)