Stanowski ujawnia wyniki finansowe Kanału Zero  |  Oglądalność kanałów telewizyjnych w 2024 roku  |  Panorama Reklamy 2024  |  Radio Impuls z Puław przejęte  |  Wiosenna ramówka TVN  |  "Must be the music" w Polsacie  |  Wiemy, gdzie trafi reaktywowana "Randka w ciemno"  |  Widownia "Dzień dobry TVN"  |  TVP Kultura  |  Powrót teleturnieju do TTV  |  Ruszyła Dolce Vita TV  |  "Muzyka na dobry wieczór" w TVP 2  |  Dyrektorka HR Grupy RMF  |  Republika zaczęła produkować serwisy  |  Drożeją ogólnopolskie dzienniki  |  Akcja "Super Expressu"  |  Enea poszukuje  |  Lighthouse wygrała  |  Asics  |  Szwajcarski nadawca publiczny zakończył emisję radia FM  |  Al Jazeera zawieszona przez Autonomię Palestyńską  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowski ujawnia wyniki finansowe Kanału Zero  |  Oglądalność kanałów telewizyjnych w 2024 roku  |  Panorama Reklamy 2024  |  Radio Impuls z Puław przejęte  |  Wiosenna ramówka TVN  |  "Must be the music" w Polsacie  |  Wiemy, gdzie trafi reaktywowana "Randka w ciemno"  |  Widownia "Dzień dobry TVN"  |  TVP Kultura  |  Powrót teleturnieju do TTV  |  Ruszyła Dolce Vita TV  |  "Muzyka na dobry wieczór" w TVP 2  |  Dyrektorka HR Grupy RMF  |  Republika zaczęła produkować serwisy  |  Drożeją ogólnopolskie dzienniki  |  Akcja "Super Expressu"  |  Enea poszukuje  |  Lighthouse wygrała  |  Asics  |  Szwajcarski nadawca publiczny zakończył emisję radia FM  |  Al Jazeera zawieszona przez Autonomię Palestyńską  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowski ujawnia wyniki finansowe Kanału Zero  |  Oglądalność kanałów telewizyjnych w 2024 roku  |  Panorama Reklamy 2024  |  Radio Impuls z Puław przejęte  |  Wiosenna ramówka TVN  |  "Must be the music" w Polsacie  |  Wiemy, gdzie trafi reaktywowana "Randka w ciemno"  |  Widownia "Dzień dobry TVN"  |  TVP Kultura  |  Powrót teleturnieju do TTV  |  Ruszyła Dolce Vita TV  |  "Muzyka na dobry wieczór" w TVP 2  |  Dyrektorka HR Grupy RMF  |  Republika zaczęła produkować serwisy  |  Drożeją ogólnopolskie dzienniki  |  Akcja "Super Expressu"  |  Enea poszukuje  |  Lighthouse wygrała  |  Asics  |  Szwajcarski nadawca publiczny zakończył emisję radia FM  |  Al Jazeera zawieszona przez Autonomię Palestyńską  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Epica Awards 2020 jednak wirtualnie

Zgłoszenia do konkursu Epica Awards są przyjmowane do połowy listopada (fot. materiały prasowe)

Tegoroczna, 34. edycja międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards odbędzie się w planowanym terminie, ale jury będzie obradować online.

Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do połowy listopada, finałowa gala, poprzedzona debatą, zaplanowana jest na 15 grudnia. Debata i gala również będą w tym roku przeprowadzone wirtualnie. W tegorocznej edycji została wprowadzona bezpłatna kategoria dla kampanii związanych z pandemią COVID-19. Część dochodów z tegorocznej Epiki zostanie przeznaczona na potrzeby Lekarzy bez Granic.

W jury zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy. Reprezentowane są 63 tytuły z 49 krajów. Polskę w jury reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda.

(AMS, 15.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.