Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie nagrody dla Platige Image na festiwalu Epica Awards 2020

(fot. materiały prasowe)

Dwie brązowe nagrody otrzymała Platige Image w 34. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards.

Brązowe nagrody zostały przyznane za kampanię Reserved (LPP) "#CiaoKendall" w kategorii Fashion, Footwear & Personal Accessories oraz za kampanię Babybel pt. "Join the Goodness" w kategorii Post Production & Visual Effects.

Zdobywcy Złota i Grand Prix zostaną zaprezentowani podczas specjalnej ceremonii online 17 grudnia. Zdobywcy Srebra i Brązu zostaną opublikowani na stronie Epica Awards 18 grudnia.

W tym roku Epica otrzymała 1980 zgłoszeń z 59 krajów. Z Polski wpłynęło 13 zgłoszeń. Wszyscy zwycięzcy zostaną przedstawieni w corocznej książce "Epica", która ukaże się we wrześniu 2021 roku.

W jury konkursu zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy. Reprezentowane są 63 tytuły z 49 krajów. Polskę w jury reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda.

(AMS, 16.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.