Dwie nagrody dla Platige Image na festiwalu Epica Awards 2020

(fot. materiały prasowe)
Dwie brązowe nagrody otrzymała Platige Image w 34. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards.
Brązowe nagrody zostały przyznane za kampanię Reserved (LPP) "#CiaoKendall" w kategorii Fashion, Footwear & Personal Accessories oraz za kampanię Babybel pt. "Join the Goodness" w kategorii Post Production & Visual Effects.
Zdobywcy Złota i Grand Prix zostaną zaprezentowani podczas specjalnej ceremonii online 17 grudnia. Zdobywcy Srebra i Brązu zostaną opublikowani na stronie Epica Awards 18 grudnia.
W tym roku Epica otrzymała 1980 zgłoszeń z 59 krajów. Z Polski wpłynęło 13 zgłoszeń. Wszyscy zwycięzcy zostaną przedstawieni w corocznej książce "Epica", która ukaże się we wrześniu 2021 roku.
W jury konkursu zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy. Reprezentowane są 63 tytuły z 49 krajów. Polskę w jury reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda.
(AMS, 16.12.2020)
