Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Epica Awards nie przyjmie w tym roku zgłoszeń od rosyjskich agencji

Tegoroczna Epica będzie bez zgłoszeń z Rosji (fot. materiały prasowe)

Organizatorzy Epica Awards podjęli decyzję o bojkocie Rosji na tegorocznej edycji festiwalu.

"Ze względu na okoliczności, o których wszyscy wiemy, The Epica Awards nie przyjmie w tym roku zgłoszeń od rosyjskich agencji. Podczas gdy wielu rosyjskich twórców jest bez wątpienia przeciwnych wojnie, chcieliśmy wysłać wiadomość poparcia do narodu ukraińskiego, jednocześnie potępiając inwazję za pomocą najlepszych dostępnych nam środków" - odpowiedział  wczoraj Mark Tungate, Epica Awards editorial director, na pytania "Preserwisu".

Czytaj też: Podczas wojny w Ukrainie zginęło ośmiu dziennikarzy, 12 zostało rannych

Do bojkotu Rosji wezwali organizatorzy międzynarodowego festiwalu Cresta Awards oraz wydawca magazynu branżowego "Lurzer's Archive". Nieprzyjmowanie zgłoszeń z Rosji ogłosiły już m.in. Cannes Lions, Golden Drum. Organizatorzy Epica Awards dość długo zwlekali z podjęciem tej decyzji.

Epica Awards to globalny konkurs kreatywny, w którego jury zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy.

(AMS, 31.05.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.