Feeders Agency startuje z agencją influencer marketingową – Feeders Creators
Feeders Creators na razie nie jest osobną spółka, a działem w ramach Feeders Agency (screen: YouTube/Feeders Agency)
Nowa agencja influencer marketingowa Feeders Creators chce stawiać na jakościową kreację i efektywność działań w duchu co-create. Na jej czele stanęli Zuzanna Mielczarska i Jakub Deka, oboje dotychczas na stanowiskach influencer marketing manager w Feeders Agency.
Feeders Creators na razie nie jest osobną spółka, a działem w ramach Feeders Agency, jednak – jak zapewnia Kuba Sagan, co-founder Feeders Agency – będzie miała dużą niezależność i w przyszłości ma się przekształcić w niezależny byt.
"Zdecydowaliśmy się na odważny krok"
Zespół Feeders Creators tworzą influencer marketing managerowie i specjaliści, wspierani przez dział client service & project management Feeders Agency. Obecnie dział jest czteroosobowy.
Czytaj też: McCann Poland i Saatchi & Saatchi nominowane na konkursie Epica Awards
Influencer marketing managerowie współpracować mają z działem kreatywnym i strategią Feeders Agency i twórcami internetowymi, wspólnie tworząc kampanie.
"Od ponad dwóch lat realizujemy angażujące, efektywne i nagradzane kampanie influencerskie dla naszych stałych klientów (m.in. doceniane co roku na Effie kampanie dla Old Spice czy nagrodzony w tym roku dwiema statuetkami »Młodszy specjalista ds. Ż« dla Żywca). Patrząc na dynamikę wzrostu działu influencer marketingu w Feedersach, zdecydowaliśmy się na odważny krok w postaci wyjścia z naszą ofertą szeroko w rynek" – mówi Kuba Sagan, co-founder Feeders Agency.
Feeders Agency zrealizowała takie kampanie z udziałem twórców internetowych, jak Łowicz Boys dla Maspex, Spotify Wrapped, Lipton Ice Tea Dziel się słońcem na pełen etat, viralowy Sweterek Włocławka zaprojektowany z Włodi4444 czy platforma Pepsi Space (również nagrodzona w tegorocznym Effie) współtworzona z raperem Bedoesem.
Czytaj też: Aktorzy, sportowcy i dziennikarze dołączają do kampanii społecznej "Prowadzę, jestem trzeźwy"
(AMS, 26.11.2024)