Czy masz już "Presserwis"?  |  To newsletter, który dostajesz na skrzynkę pocztową od poniedziałku do piątku  |  Kilkadziesiąt newsów, a także analizy, opinie, dokumentacja  |  Tematy, o których potem w mediach i reklamie mówią inni  |  Z jego pełnym wydaniem wracamy już w poniedziałek  |  Zamów newsletter "Presserwis" – kliknij tutaj  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Czy masz już "Presserwis"?  |  To newsletter, który dostajesz na skrzynkę pocztową od poniedziałku do piątku  |  Kilkadziesiąt newsów, a także analizy, opinie, dokumentacja  |  Tematy, o których potem w mediach i reklamie mówią inni  |  Z jego pełnym wydaniem wracamy już w poniedziałek  |  Zamów newsletter "Presserwis" – kliknij tutaj  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Czy masz już "Presserwis"?  |  To newsletter, który dostajesz na skrzynkę pocztową od poniedziałku do piątku  |  Kilkadziesiąt newsów, a także analizy, opinie, dokumentacja  |  Tematy, o których potem w mediach i reklamie mówią inni  |  Z jego pełnym wydaniem wracamy już w poniedziałek  |  Zamów newsletter "Presserwis" – kliknij tutaj  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żabka i agencja Feeders promują wakacyjną kolekcję odzieży

Kampanię nowej oferty ubraniowej Żabki przygotowały Feeders i Value Media (fot. materiały reklamowe)

Żabka prowadzi kampanię promującą limitowaną serię ubrań z logo z lat 90. Kampanię przygotowały agencje Feeders i Value Media.

Autorką kolekcji z logo Żabki z 1998 roku (T-shirt, torba, czapka z daszkiem oraz dwa rodzaje spodenek) jest Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka.

Czytaj też: Orlen tworzy roster agencji PR – dowiedział się "Presserwis". Koncern zaprzecza

Motywem przewodnim są przekąski z oferty menu Żabka – hot dogi, pizza, frytki i burgery, które zdobią ubrania i torby. Zestawy z kolekcji będzie można zdobyć w konkursie (do 10 czerwca) w aplikacji Żappka – do wygrania czeka 300 kompletów.

Kampania realizowana jest wielokanałowo, w mediach społecznościowych Żabki, na jej stronie internetowej, bezpośrednio z użytkownikami aplikacji Żappka (10,7 mln osób) oraz we współpracy z twórcami internetowymi.

Czytaj też: Mniejsze zainteresowanie outdoorem w kampanii prezydenckiej niż przy poprzednich wyborach

(MS, 02.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.