Żabka i agencja Feeders promują wakacyjną kolekcję odzieży

Kampanię nowej oferty ubraniowej Żabki przygotowały Feeders i Value Media (fot. materiały reklamowe)
Żabka prowadzi kampanię promującą limitowaną serię ubrań z logo z lat 90. Kampanię przygotowały agencje Feeders i Value Media.
Autorką kolekcji z logo Żabki z 1998 roku (T-shirt, torba, czapka z daszkiem oraz dwa rodzaje spodenek) jest Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka.
Czytaj też: Orlen tworzy roster agencji PR – dowiedział się "Presserwis". Koncern zaprzecza
Motywem przewodnim są przekąski z oferty menu Żabka – hot dogi, pizza, frytki i burgery, które zdobią ubrania i torby. Zestawy z kolekcji będzie można zdobyć w konkursie (do 10 czerwca) w aplikacji Żappka – do wygrania czeka 300 kompletów.
Kampania realizowana jest wielokanałowo, w mediach społecznościowych Żabki, na jej stronie internetowej, bezpośrednio z użytkownikami aplikacji Żappka (10,7 mln osób) oraz we współpracy z twórcami internetowymi.
Czytaj też: Mniejsze zainteresowanie outdoorem w kampanii prezydenckiej niż przy poprzednich wyborach
(MS, 02.06.2025)
