Temat: public relations

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen tworzy roster agencji PR – dowiedział się "Presserwis"

Orlen dąży do tego, aby mieć system kilku agencji PR, w gronie których będzie mógł rozpisywać mniejsze konkursy na poszczególne projekty komunikacyjne (fot. Albert Zawada/PAP)

Koncern Orlen jest w trakcie tworzenia rostera agencji, które zajmą się kompleksową komunikacją korporacyjną, kryzysową i produktową firmy – dowiedział się "Presserwis".

Przetarg rozpoczął się w listopadzie 2024 roku. W pierwszym etapie agencje zostały poproszone o złożenie credentiali, spośród nich wybrano grupę od trzech do pięciu dużych agencji. Aktualnie czekają one na udział w wykonaniu konkretnego zadania związanego z powierzonym briefem.

Czytaj też: Mniejsze zainteresowanie outdoorem w kampanii prezydenckiej niż przy poprzednich wyborach

Orlen dąży do tego, aby mieć system kilku agencji PR, w gronie których będzie mógł rozpisywać mniejsze konkursy na poszczególne projekty komunikacyjne. 

Nie wiadomo, kiedy nastąpi zakończenie przetargu i wybór agencji.

Czytaj też: Liga Konferencji przyniosła Wrocławiowi ekwiwalent reklamowy za 232 mln zł

(MS, 02.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.