Orlen tworzy roster agencji PR – dowiedział się "Presserwis"

Orlen dąży do tego, aby mieć system kilku agencji PR, w gronie których będzie mógł rozpisywać mniejsze konkursy na poszczególne projekty komunikacyjne (fot. Albert Zawada/PAP)
Koncern Orlen jest w trakcie tworzenia rostera agencji, które zajmą się kompleksową komunikacją korporacyjną, kryzysową i produktową firmy – dowiedział się "Presserwis".
Przetarg rozpoczął się w listopadzie 2024 roku. W pierwszym etapie agencje zostały poproszone o złożenie credentiali, spośród nich wybrano grupę od trzech do pięciu dużych agencji. Aktualnie czekają one na udział w wykonaniu konkretnego zadania związanego z powierzonym briefem.
Czytaj też: Mniejsze zainteresowanie outdoorem w kampanii prezydenckiej niż przy poprzednich wyborach
Orlen dąży do tego, aby mieć system kilku agencji PR, w gronie których będzie mógł rozpisywać mniejsze konkursy na poszczególne projekty komunikacyjne.
Nie wiadomo, kiedy nastąpi zakończenie przetargu i wybór agencji.
Czytaj też: Liga Konferencji przyniosła Wrocławiowi ekwiwalent reklamowy za 232 mln zł
(MS, 02.06.2025)
