Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Ślusarski objął stanowisko head of brand strategy w Feeders Agency

Tomasz Ślusarski z Feeders Agency jest związany od niemal trzech lat (fot. Linkedin.com/slusarskitomasz)

Tomasz Ślusarski, senior strategy planner, objął w Feeders Agency nowe stanowisko: head of brand strategy.

Z Feeders Agency jest związany od niemal trzech lat, wcześniej przez rok pracował w 2012 Agency jako strategy planner.

Czytaj też: Powstała Komisja Etyki Public Relations. "Krok w stronę bardziej przejrzystej branży"

Przez ponad trzy lata był też pracownikiem Isobar Polska, ostatnio na stanowisku strategy plannera.

(AMS, 14.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.