Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carrefour nawiązuje współpracę z Pyszne.pl i wchodzi w q-commerce

W pierwszym etapie testów klienci kupić będą mogli ok. 4 tys. produktów (screen: carrefour.pl)

Sieć Carrefour nawiązała współpracę z aplikacją Pyszne.pl w zakresie szybkich dostaw zakupów spożywczych do domu. W fazie testów zakupy będzie można zamawiać jedynie w Warszawie.

W pierwszym etapie testów klienci kupić będą mogli ok. 4 tys. produktów dostępnych w sklepach sieci. Firmy zapowiadają rozszerzanie asortymentu o kolejne pozycje. Zakupy, które będą kompletowane w najbliższym sklepie sieci, mają być dostarczane w kilkadziesiąt minut. Dostawa ma być początkowo bezpłatna.

Czytaj też: Komisja Europejska w kampanii przybliża koncepcję praworządności. Seria animacji

Dla Carrefoura partnerstwo to krok w realizacji strategii, która ma zwiększyć zasięg i zapewnić rozwój sprzedaży internetowej dzięki współpracy z partnerami zewnętrznymi.

Początkowo oferta q-commerce Carrefour będzie promowana wyłącznie w digitalu. Obsługą komunikacyjną brandów z portfolio sieci od 15 lat zajmuje się Saatchi & Saatchi. W zakresie planowania mediów współpracuje z Arena Media i Pure Play.

Zakupy spożywcze w modelu q-commerce oferują Żabka Jush (oferuje zakupy z Jush i Delio), Lisek, Biedronka wspólnie z Glovo (usługa Biek), Wolt (Wolt Market) i Bolt (Bolt Market). Glovo oferuje również szybkie dostawy ze sklepów Auchan, Carrefour i sieci Duży Ben.

Czytaj też: Jarosław Juszkiewicz w kampanii Sportowego Orlenu. "Powitanie ludzkiego głosu"

(KAP, 02.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.