Jarosław Juszkiewicz w kampanii Sportowego Orlenu. "Powitanie ludzkiego głosu"
Lidia Kołucka zapowiada głos Jarosława Juszkiewicza w komunikacji Orlenu (fot. Facebook/orlenteam)
Jarosław Juszkiewicz, który przed tygodniem przestał być głosem nawigacji Google, pojawi się w kampanii radiowej Sportowego Orlenu. Współpracę z dziennikarzem zapowiedziała Lidia Kołucka, dyrektorka wykonawcza ds. sponsoringu Orlen.
Juszkiewicz od ponad 30 lat jest dziennikarzem radiowym, współpracuje z Radiem 357, a wcześniej pracował w Radiu Katowice. Przez 15 lat był głosem polskich map Google. Koncern zdecydował się zastąpić go głosem generowanym przez sztuczną inteligencję.
Czytaj też: Najpopularniejsze konta polskich mediów na TikToku. Prowadzą Radio Zet, Polsat i Goniec.pl
We wtorek Jarosław Juszkiewicz zadebiutuje w kampanii radiowej Sportowego Orlenu, ale współpraca ma być długoterminowa. O jej szczegółach firma na razie nie informuje, ale Lidia Kołucka w krótkim filmie w mediach społecznościowych zapowiada, że Juszkiewicz będzie współpracować z Orlenem.
Spot radiowy z udziałem Juszkiewicza i film z Lidia Kołucką zapowiadające tę współpracę przygotowała Grey Group, obsługująca Sportowy Orlen.
Sportowy Orlen to program, którego celem jest zachęcenie najmłodszych do aktywnego trybu życia. Do tej pory spółka koncentrowała się na wsparciu mistrzów sportu, ale jednocześnie zwiększa swoje zaangażowanie w sport dzieci i młodzieży.
Czytaj też: Program interwencyjny "Na pomoc" przeniesiony do drugiego kanału Republiki
(AMS, 29.10.2024)