„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program interwencyjny "Na pomoc" przeniesiony do drugiego kanału Republiki

W programie przedstawiane są reportaże o charakterze interwencyjnym (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Premiery programu interwencyjnego "Na pomoc" można teraz śledzić nie w głównym kanale informacyjno-publicystycznym Republika, ale w drugiej stacji nadawcy – Telewizji Republika o profilu uniwersalnym.

Tomasz Sakiewicz, prezes nadawcy obu stacji, nie odpowiedział na pytanie o powody zmiany anteny emisji "Na pomoc".

Telewizja Republika z o wiele mniejszym zasięgiem

W Republice nadawano go w niedziele o 14.40, jego miejsce zajął wydłużony program "1410. Bitwa polityczna". Z kolei w Telewizji Republika "Na pomoc" można śledzić w niedziele o 18.30. Program prowadzi Ilona Januszewska.

Czytaj też: wPolsce24: 42 tys. widzów programu Jacka Łęskiego i 114 tys. Michała Adamczyka

Telewizja Republika (przez nadawcę określana jako Telewizja Republika Plus) ma o wiele mniejszy zasięg niż główny kanał, który nadaje na ogólnopolskim MUX 8 i u większości operatorów płatnej telewizji. Z kolei Telewizja Republika dopiero buduje zasięg. Jest obecna m.in. w telewizji IPTV MagentaTV od T-Mobile i na multipleksie Telewizji TVT z Rybnika. Jej przekaz jest też dostępny na YouTube.

Kanał Telewizja Republika nie jest monitorowany przez Nielsen Media. Z kolei Republika odnotowała we wrześniu średnio 4,66 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec zaledwie 0,11 proc. rok wcześniej (dane: Nielsen Media).

Czytaj też: Oglądalność programu Macieja Orłosia w TVP 1. Talk-show "Daję słowo" jesienną nowością

(MNIE, 29.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.