wPolsce24: 42 tys. widzów programu Jacka Łęskiego i 114 tys. Michała Adamczyka
"Strefa starcia Michała Adamczyka" jest realizowana z udziałem publiczności (screen: YouTube/wPolsce24)
Średnio 42 tys. widzów ogląda w naziemnej stacji wPolsce24 (Fratria) program publicystyczny Jacka Łęskiego "Sparing". Z kolei debiut cyklu publicystycznego "Strefa starcia Michała Adamczyka" przyciągnął 114 tys. widzów.
Program "Sparing" można oglądać o 16.30, od 21 października. Emitując go, udział stacji wynosi średnio 0,61 proc. w grupie ogólnej 4+, 0,11 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,23 proc. w komercyjnej 16-59 (Nielsen raportuje dane dla odcinków z 21, 22, 23 i 25 października). Dotychczas najwięcej widzów miały wydania z 22 i 23 października – po 48 tys.
Czytaj też: Stacja wPolsce24 prosi widzów o wsparcie finansowe. "Dotykają nas represje"
Z kolei w niedzielę 27 października o 21.30 stacja pokazała pierwsze wydanie programu "Strefa starcia Michała Adamczyka". Emitując je, miała średnio 1,09 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,6 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,62 proc. w komercyjnej 16-59).
W przeszłości program "Strefa starcia", też prowadzony m.in. przez Michała Adamczyka, obecnie dyrektora programowego wPolsce24, pokazywała Telewizja Polska.
Kanał wPolsce24 nadaje od 2 września. Jest dostępny na ósmym multipleksie telewizyjnym oraz u operatorów płatnej telewizji. Według Nielsen Media we wrześniu miał średnio 0,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,44 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,50 proc. w komercyjnej 16-59. Do 1 września w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był dostępny naziemnie.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Program interwencyjny "Na pomoc" przeniesiony do drugiego kanału Republiki
(MNIE, 29.10.2024)