„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

„Polityka” i „Newsweek” nie zyskały na zmianie władzy  |  Prezydent odznaczył Czabańskiego  |  Puls 2 chciał rozliczać programy realizujące koncesję także w porze nocnej  |  Canal+ Polska jedynym właścicielem  |  Stacje naziemne TVN emitują więcej reklam addressable TV  |  Platforma telewizyjna z kanałami TVMN i Telewizja Republika  |  Sweet.tv uruchomił pięć kolejnych kanałów FAST  |  Oglądalność "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV  |  Prime Video z kolekcją anime  |  Nowy program poradnikowy TVP 2  |  Wyniki wydawcy "Przekroju"  |  Dziennikarka "Wysokich Obcasów" prowadzi audycję  |  Castorama ponownie wysyła  |  Ryanair dostanie 20 mln zł  |  Polskie Radio PiK wybierze agencję  |  AI zdefiniuje przyszłość programmatic  |  Jon Stewart pozostanie w "The Daily Show"  |  Założyciel ByteDance, właściciela TikToka, jest najbogatszym Chińczykiem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

wPolsce24: 42 tys. widzów programu Jacka Łęskiego i 114 tys. Michała Adamczyka

"Strefa starcia Michała Adamczyka" jest realizowana z udziałem publiczności (screen: YouTube/wPolsce24)

Średnio 42 tys. widzów ogląda w naziemnej stacji wPolsce24 (Fratria) program publicystyczny Jacka Łęskiego "Sparing". Z kolei debiut cyklu publicystycznego "Strefa starcia Michała Adamczyka" przyciągnął 114 tys. widzów.

Program "Sparing" można oglądać o 16.30, od 21 października. Emitując go, udział stacji wynosi średnio 0,61 proc. w grupie ogólnej 4+, 0,11 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,23 proc. w komercyjnej 16-59 (Nielsen raportuje dane dla odcinków z 21, 22, 23 i 25 października). Dotychczas najwięcej widzów miały wydania z 22 i 23 października – po 48 tys.

Czytaj też: Stacja wPolsce24 prosi widzów o wsparcie finansowe. "Dotykają nas represje"

Z kolei w niedzielę 27 października o 21.30 stacja pokazała pierwsze wydanie programu "Strefa starcia Michała Adamczyka". Emitując je, miała średnio 1,09 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,6 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,62 proc. w komercyjnej 16-59).

W przeszłości program "Strefa starcia", też prowadzony m.in. przez Michała Adamczyka, obecnie dyrektora programowego wPolsce24, pokazywała Telewizja Polska.

Kanał wPolsce24 nadaje od 2 września. Jest dostępny na ósmym multipleksie telewizyjnym oraz u operatorów płatnej telewizji. Według Nielsen Media we wrześniu miał średnio 0,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,44 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,50 proc. w komercyjnej 16-59. Do 1 września w miejscu wPolsce24 nadawał kanał Telewizja wPolsce.pl, ale nie był dostępny naziemnie.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Program interwencyjny "Na pomoc" przeniesiony do drugiego kanału Republiki

(MNIE, 29.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.