Komisja Europejska w kampanii przybliża koncepcję praworządności. Seria animacji
Seria animacji będzie publikowana w mediach społecznościowych we wszystkich 27 państwach członkowskich UE przez cztery tygodnie (screen: YouTube/EU Justice and Consumers)
Komisja Europejska rozpoczyna w mediach społecznościowych kampanię informacyjną dotyczącą praworządności.
Celem tej ogólnounijnej kampanii jest przybliżenie obywatelom UE koncepcji praworządności i podkreślenie jej namacalnego wpływu na ich codzienne życie. Kampania skupi się na sześciu podstawowych zasadach definiujących praworządność: równości wobec prawa, pewności prawa, zakazie arbitralności, niezawisłości sądów, legalności i podziale władzy.
Czytaj też: Jarosław Juszkiewicz w kampanii Sportowego Orlenu. "Powitanie ludzkiego głosu"
Niemiecki artysta i ilustrator Christoph Niemann, którego prace są na okładkach magazynów "The New Yorker", "National Geographic" i "The New York Times Magazine", stworzył sześć prostych filmów animowanych, aby opowiedzieć obywatelom UE o praworządności, wykorzystując sport jako metaforę.
Seria animacji będzie publikowana w mediach społecznościowych we wszystkich 27 państwach członkowskich UE przez cztery tygodnie.
Czytaj też: 55 nominacji do nagród IAB Mixx Awards 2024. Zostaną wręczone 26 listopada
(AMS, 29.10.2024)