Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

55 nominacji do nagród IAB Mixx Awards 2024. Zostaną wręczone 26 listopada

Gala wręczenia nagród odbędzie się 26 listopada (screen: mixx-awards.pl)

Spośród 155 zgłoszeń jury konkursu IAB Mixx Awards wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody za działania reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe.

Jury konkursu oceniało zarówno kreacje, jak i innowacyjność czy zaawansowanie technologiczne. Kampanie były nominowane w 16 kategoriach. Nominacje w trzech kategoriach otrzymały projekty: Saving the Voice of the Ghetto (przygotowany dla Muzeum Historii Żydów Polskich Polin), Miasto ING w Roblox "Nie daj się wkręcić w sieci" oraz Przetargowe Bingo (Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR).

Czytaj też: Komisja Europejska w kampanii przybliża koncepcję praworządności. Seria animacji

Kampanie, które otrzymały po dwie nominacje to: Influencerzy (Ba)roku, Donut Trzech Króli, Efektywna nauka z ProfiLingua i Rowerowa Planeta Skody.

Oprócz najlepszych kampanii digital, jury i kapituła konkursu wytypowały zwycięzców w kategoriach reklamodawca roku, agencja roku oraz dom mediowy roku, a także laureatów nagród specjalnych: człowiek roku oraz nagroda specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Nagrody zostaną wręczone 26 listopada.

Czytaj też: Jarosław Juszkiewicz w kampanii Sportowego Orlenu. "Powitanie ludzkiego głosu"

(KAP, 29.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.