55 nominacji do nagród IAB Mixx Awards 2024. Zostaną wręczone 26 listopada
Gala wręczenia nagród odbędzie się 26 listopada (screen: mixx-awards.pl)
Spośród 155 zgłoszeń jury konkursu IAB Mixx Awards wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody za działania reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe.
Jury konkursu oceniało zarówno kreacje, jak i innowacyjność czy zaawansowanie technologiczne. Kampanie były nominowane w 16 kategoriach. Nominacje w trzech kategoriach otrzymały projekty: Saving the Voice of the Ghetto (przygotowany dla Muzeum Historii Żydów Polskich Polin), Miasto ING w Roblox "Nie daj się wkręcić w sieci" oraz Przetargowe Bingo (Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR).
Czytaj też: Komisja Europejska w kampanii przybliża koncepcję praworządności. Seria animacji
Kampanie, które otrzymały po dwie nominacje to: Influencerzy (Ba)roku, Donut Trzech Króli, Efektywna nauka z ProfiLingua i Rowerowa Planeta Skody.
Oprócz najlepszych kampanii digital, jury i kapituła konkursu wytypowały zwycięzców w kategoriach reklamodawca roku, agencja roku oraz dom mediowy roku, a także laureatów nagród specjalnych: człowiek roku oraz nagroda specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Nagrody zostaną wręczone 26 listopada.
Czytaj też: Jarosław Juszkiewicz w kampanii Sportowego Orlenu. "Powitanie ludzkiego głosu"
(KAP, 29.10.2024)