Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAB Polska wprowadza DIMAQ AI – nowy program certyfikacji dla digital marketerów

Za opracowanie programu DIMAQ AI odpowiada rada programowa (fot. materiały prasowe)

Wprowadzony przez IAB Polska program certyfikacji DIMAQ AI ma pomóc specjalistom potwierdzić umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w pracy.

DIMAQ AI to standard kwalifikacji, który porządkuje wiedzę w zakresie AI w różnych obszarach digital marketingu i potwierdza praktyczne kompetencje specjalistów. To kolejny poziom rozwoju dostępny dla praktyków posiadających certyfikat DIMAQ Professional, który od dekady jest uznawany za symbol kompetencji cyfrowych. Do tej pory do egzaminu podeszło już ponad 8 tys. osób.

Czytaj też: Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł. Analiza Publicis

Program DIMAQ AI ma być wsparciem dla specjalistów zajmujących się m.in. programmatic i display advertisingiem, strategią, planowaniem kampanii, SEM, wideo advertisingiem,mediami społecznościowymi, content marketingiem, webwritingiem czy e-commerce.

Za opracowanie programu DIMAQ AI odpowiada rada programowa, w skład której wchodzą: dr Anna Gumkowska, szefowa grupy roboczej AI IAB Polska, head of global content AI w Cosmose AI, Sebastian Kondracki, chief innovation officer Deviniti, Marek Szymański, dyrektor zarządzający w Norstat Polska, Krystian Wydro, AI creative director w Studiu Projektowym OtterMind, Adrian Kaczkowski, marketing automation expert z Salestube i wiceprzewodniczący Grupy Roboczej AI IAB Polska, Marcin Ręgorowicz, managing associate, radca prawny, Kancelaria Traple Konarski Podrecki & Partners, Jakub Szczygieł, członek grupy roboczej AI IAB, data insights manager, (Salestube), Julia Waincetel, senior SEM specialist w Performics (Publicis Groupe), Maciej Leonard Żybula, CEO & Founder w Bees & Honey.

DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji w dziedzinie marketingu cyfrowego, funkcjonujący od 2015 roku. Został opracowany przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym branżowej rady ds. kompetencji IAB Polska. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i umiejętności specjalistów z zakresu e-marketingu, umożliwiając ich porównywanie oraz ewaluację. Certyfikacja DIMAQ dostępna jest na trzech poziomach: Student, Basic oraz Professional, co pozwala na dostosowanie ścieżki rozwoju do indywidualnych potrzeb i doświadczenia kandydatów. Aby go uzyskać, należy zdać egzamin sprawdzający przekrojową wiedzę z 12 obszarów e-marketingu. Certyfikat jest imienny, oznaczony indywidualnym numerem i obowiązuje przez dwa lata. Po upływie tego okresu konieczna jest recertyfikacja.

Czytaj też: McCann Poland i Mastercard w AdForum's Business Creative Report

(AMS, 24.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.