Carrefour wstrzymał kampanię w TVP, by odciąć się od homofobicznych treści
Carrefour wstrzymał kampanię w TVP, by odciąć się od treści, które nie odpowiadają wartościom firmy (fot. Piotr Molecki/East News)
Francuska centrala sieci handlowej Carrefour poinformowała, że wstrzymała kampanię reklamową w Telewizji Polskiej, bo pojawiają się w niej treści, które nie odpowiadają wartościom firmy.
Użytkowniczka o nicku Claire Underwood zapytała na Twitterze Carrefoura, czy firma wie, że jej wydatki reklamowe "finansują najbardziej obrzydliwą nienawiść anty-LGBT". Jako przykład podała sekcję "Tęczowa zaraza" w serwisie Tvp.info.
"Dzień dobry, te treści nie odpowiadają naszym wartościom. Po otrzymaniu Pani sygnału wstrzymaliśmy trwającą kampanię. Podwoimy naszą ostrożność w tym obszarze wraz z polskim oddziałem Carrefoura" - odpisała firma (tłumaczenie za Onetem).
Bjr @CarrefourFrance @GroupeCarrefour savez-vous que vos achats publicitaires sur le groupe audiovisuel public polonais #TVP financent la haine anti-LGBT la plus dégueulasse avec par ex une rubrique "Peste arc-en-ciel" ("tęczowa zaraza") sur l'un de leurs sites ? #StopFundingHate pic.twitter.com/XZDU3PWlm4
— Claire Underwood (@ParisPasRose) November 25, 2020
(KOZ, 27.11.2020)