Pyszne.pl i Kanał Sportowy przedłużają współpracę do końca 2022 roku
Współpraca Pyszne.pl z Kanałem Sportowym została dostrzeżona m.in. podczas gali YouTube Works 2021 (fot. materiały prasowe)
Marka Pyszne.pl podjęła decyzję o przedłużeniu współpracy z Kanałem Sportowym i wspieraniu projektu przez kolejne 12 miesięcy. Zeszłoroczna współpraca obu marek przy okazji Euro 2020 została nagrodzona podczas gali YouTube Works w kategorii Multiscreen Excellence.
W ramach współpracy widzowie Kanału Sportowego mogli zdobywać w trakcie programów m.in. bilety na mecze reprezentacji Polski na EURO 2020 czy vouchery na zamawianie jedzenia.
Podobne działania zostały zaplanowane na rok 2022, którego zwieńczeniem mają być odbywające się w grudniu Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.
Marcin Schmidt, senior marketing manager Pyszne.pl, wyjaśnia, że marce - jako oficjalnemu partnerowi UEFA - zależało na zawiązaniu tylko takiej współpracy, która mocno angażuje fanów sportu.
Czytaj też: Dobrze weszło. Rzecz o Kanale Sportowym, którego krytykować nikt nie chce
(KAP, 18.01.2022)