Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pyszne.pl i Kanał Sportowy przedłużają współpracę do końca 2022 roku

Współpraca Pyszne.pl z Kanałem Sportowym została dostrzeżona m.in. podczas gali YouTube Works 2021 (fot. materiały prasowe)

Marka Pyszne.pl podjęła decyzję o przedłużeniu współpracy z Kanałem Sportowym i wspieraniu projektu przez kolejne 12 miesięcy. Zeszłoroczna współpraca obu marek przy okazji Euro 2020 została nagrodzona podczas gali YouTube Works w kategorii Multiscreen Excellence.

W ramach współpracy widzowie Kanału Sportowego mogli zdobywać w trakcie programów m.in. bilety na mecze reprezentacji Polski na EURO 2020 czy vouchery na zamawianie jedzenia.

Czytaj też: Nowy odcinek "Dziennikarskiego Zera" o "Słowiku" pobił rekord polubień na Kanale Sportowym

Podobne działania zostały zaplanowane na rok 2022, którego zwieńczeniem mają być odbywające się w grudniu Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.

Marcin Schmidt, senior marketing manager Pyszne.pl, wyjaśnia, że marce - jako oficjalnemu partnerowi UEFA - zależało na zawiązaniu tylko takiej współpracy, która mocno angażuje fanów sportu.

Czytaj też: Dobrze weszło. Rzecz o Kanale Sportowym, którego krytykować nikt nie chce

(KAP, 18.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.