Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy program Katarzyny Bosackiej w TVN i TTV

W 2019 roku TVN rozwiązał umowę z Katarzyną Bosacką po tym, jak została ambasadorką marek kosmetycznych (fot. materiały prasowe)

24 października na antenach TVN, TTV i w serwisie Player zadebiutuje program "MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką".

Dziesięcioro uczestników pod okiem Bosackiej podejmie próbę zmiany przyzwyczajeń kulinarnych. W ciągu dziesięciu tygodni prowadząca program razem z uczestnikami projektu zgłębiać ma tematykę zdrowego odżywiania.

Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 24 października. „MądrzeJEMY” emitowane będzie w TVN, TTV oraz w serwisie Player. Na potrzeby programu powstała strona internetowa z materiałami na temat zdrowego odżywiania. Akcja jest wspólną inicjatywą TVN Grupy Discovery oraz Carrefour Polska. Za koncepcję i działania strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Kreatywnego Contentu BrandTime oraz  Arena Media.

W czerwcu 2019 roku TVN rozwiązał w trybie natychmiastowym umowę z Katarzyną Bosacką po tym, jak dziennikarka została ambasadorką marek OnlyBio i OnlyEco należących do Laboratorium Naturella. Powodem było - zdaniem spółki - wykorzystanie przez nią "swojego wizerunku w niedozwolony sposób i wystąpienie konfliktu interesów". W lutym br. dostała nowy program w innym kanale tego nadawcy - "DeFacto Bosacka" w TTV.

(AMS, 13.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.