Raper Peja w kampanii promującej wegańskie dania z Pyszne.pl

Peja stanął na na czele VeGangu zachęcającego do weganizmu (fot. materiały prasowe Pyszne.pl)
Z okazji Veganuary 2022 Pyszne.pl zachęca w kampanii do sięgania po dania wegańskie.
W akcji uczestniczy jako ambasador raper Peja stojący na czele VeGangu, do którego przystępują także Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Wszyscy pokazują podobne tatuaże. Polecają też na Instagramie dania wegańskie i zachęcają do próbowania roślinnych burgerów, pizzy, a także wegańskich dań kuchni polskiej oferowanych na Pyszne.pl.
Oprócz działań PR i influencerskich kampania obejmuje media digitalowe i kanały własne Pyszne.pl. Za kreację odpowiada zespół wewnętrzny marki oraz agencje Lensomai Communication i 180heartbeats + Jung v Matt.
(AMS, 13.01.2022)
