Tajni agenci Carrefour w kampanii przygotowanej przez Saatchi & Saatchi

Kampania informuje, że sieć wyrównuje codziennie ceny produktów do poziomu najniższych na rynku (fot. materiały prasowe)
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację nowej kampanii Carrefour "500 cen równamy do najniższych". Wielokanałowa kampania obejmuje telewizję, digital, social media oraz POS.
W idei kreatywnej kampanii wykorzystano motyw szpiegowania oraz monitorowania cen. Spot w reżyserii Piotra Janowskiego przedstawia dwoje pracowników sieci Carrefour, którzy jako tajni agenci podglądają najniższe ceny w innych sklepach. Kampania informuje, że sieć wyrównuje 500 cen codziennych produktów do poziomu najniższych na rynku.
Za strategię, kreację kampanii oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która od 16 lat zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. 30 i 15-sekundowe spoty wyreżyserował Piotr Janowski. Należące do Publicis Groupe agencje Performics i Prodigious zajęły się odpowiednio strategicznym planowaniem i zakupem mediów digital oraz postprodukcją. Za produkcję odpowiada Tank Production, a Arena Media oraz Pure Play za planowanie i zakup mediów.
(KAP, 11.03.2025)
