Wojciech Szczęsny, Janusz Chabior i Borys Szyc w kampanii giełdy kryptowalut

Kampania ma pomóc Zondacrypto przebić się do głównego nurtu mediów (screen: YouTube/zondacrypto Polska)
Bramkarz reprezentacji Polski Wojciech Szczęsny, który wczoraj ogłosił zakończenie piłkarskiej kariery, wystąpił w reklamie polskiej giełdy kryptowalut Zondacrypto. W spocie ją promującym pojawili się także aktorzy – Janusz Chabior i Borys Szyc.
Kampania 360 stopni „Opowieści z krypto” ma pomóc Zondacrypto przebić się do głównego nurtu mediów.
Czytaj też: Reklama polskiego hotelu na TikToku podbija internet. Eksperci komentują jej fenomen
Za koncepcję kreatywną, strategię działań i realizację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, a spoty telewizyjne zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Graffiti Films.
Kampania obejmuje też krótkie formy cyfrowe oraz kreacje przeznaczone na nośniki OOH.
Czytaj też: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych rusza z własnym konkursem
(KAP, 28.08.2024)
