Michał Marszał i Katarzyna Gandor w działaniach promocyjnych marki Kubota
Marka Kubota działa od 30 lat (fot. materiały prasowe)
Zespół Havas Play (Havas Media Network) zrealizował dla marki Kubota kampanię pod hasłem "Wróć do strefy komfortu".
Marka Kubota obchodzi 30 lat istnienia i komunikuje nowe kolekcje swoich produktów (klapki, skarpetki, szorty i bluzy). Firma przeprowadziła ankietę wśród klientów dotyczącą poczucia komfortu: dla 66 proc. ankietowych komfort jest związany z kontaktem z naturą.
Czytaj też: Janusz Chabior w kampanii edukacyjnej Motoroli i NAM. "Doświadczaj, nie nagrywaj!"
W kampanii "Wróć do strefy komfortu" wzięli udział influencerzy – Michał Marszał robił uliczne ankiety, a Katarzyna Gandor analizowała odpowiedzi. Były też działania na TikToku i Instagramie marki oraz kampania display.
Projekt został zrealizowany w ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zapoczątkowanej w Havas Media Network w zeszłym roku. Jej ideą jest tworzenie kampanii komunikacji marketingowej wychodzących poza standard mediowy.
Czytaj też: Nagroda IPRA Golden Awards za kampanię profrekwencyjną "To Twój wybór"
(KAP, 10.07.2024)