Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Marszał został redaktorem naczelnym Gazeta.pl, ale tylko na 1 kwietnia

Przejęcie portalu Gazeta.pl przez Michała Marszała miało być szansą na dotarcie do nowej, zaangażowanej społeczności (fot. materiały prasowe)

Michał Marszał, administrator mediów społecznościowych tygodnika „Nie” i influencer, zastąpił Rafała Madajczaka na stanowisku redaktora naczelnego Gazeta.pl, ale tylko na jeden dzień. Taką akcję zorganizował portal na prima aprilis.

Michał Marszał 1 kwietnia proponował redakcji Gazeta.pl tematy artykułów, decydował o jej priorytetach i współtworzył zawartość portalu.

Większych zmian w Gazeta.pl nie było

"Na stanowisku redaktora naczelnego znajdziecie mnie – Michała Marszała – oraz moich ludzi, których obsadzę na najważniejszych stanowiskach Gazeta.pl. Przez jeden dzień będę szefować portalowi i zrobię wszystko, czego poważny serwis informacyjny zrobić nie może. Po co? Nie wiem, ale będziemy się dobrze bawić" – zapowiadał w komunikacie Marszał.

Czytaj też: Radio Profeto przestało nadawać. Jego nadawca musi zwrócić ponad 66 mln zł dotacji

W komunikacie zaznaczono też, że tymczasowe przejęcie portalu przez influencera to szansa na dotarcie do nowej, zaangażowanej społeczności.

Większych zmian w Gazeta.pl 1 kwietnia jednak nie było. Portal nie zmienił informacyjnego formatu.

Partnerem akcji z udziałem Michała Marszała była marka Cupra. Marszał współpracował już wcześniej reklamowo z markami, m.in. wziął udział w kampanii "Wróć do strefy komfortu" dla marki Kubota.

Czytaj też: Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24. Karnowski ujawnia koszty wyprawy do USA

(MAK, 02.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.