Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Marszał został redaktorem naczelnym Gazeta.pl, ale tylko na 1 kwietnia

Przejęcie portalu Gazeta.pl przez Michała Marszała miało być szansą na dotarcie do nowej, zaangażowanej społeczności (fot. materiały prasowe)

Michał Marszał, administrator mediów społecznościowych tygodnika „Nie” i influencer, zastąpił Rafała Madajczaka na stanowisku redaktora naczelnego Gazeta.pl, ale tylko na jeden dzień. Taką akcję zorganizował portal na prima aprilis.

Michał Marszał 1 kwietnia proponował redakcji Gazeta.pl tematy artykułów, decydował o jej priorytetach i współtworzył zawartość portalu.

Większych zmian w Gazeta.pl nie było

"Na stanowisku redaktora naczelnego znajdziecie mnie – Michała Marszała – oraz moich ludzi, których obsadzę na najważniejszych stanowiskach Gazeta.pl. Przez jeden dzień będę szefować portalowi i zrobię wszystko, czego poważny serwis informacyjny zrobić nie może. Po co? Nie wiem, ale będziemy się dobrze bawić" – zapowiadał w komunikacie Marszał.

Czytaj też: Radio Profeto przestało nadawać. Jego nadawca musi zwrócić ponad 66 mln zł dotacji

W komunikacie zaznaczono też, że tymczasowe przejęcie portalu przez influencera to szansa na dotarcie do nowej, zaangażowanej społeczności.

Większych zmian w Gazeta.pl 1 kwietnia jednak nie było. Portal nie zmienił informacyjnego formatu.

Partnerem akcji z udziałem Michała Marszała była marka Cupra. Marszał współpracował już wcześniej reklamowo z markami, m.in. wziął udział w kampanii "Wróć do strefy komfortu" dla marki Kubota.

Czytaj też: Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24. Karnowski ujawnia koszty wyprawy do USA

(MAK, 02.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.