Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nagroda IPRA Golden Awards za kampanię profrekwencyjną "To Twój wybór"

Celem kampanii było uświadomienie kobietom sprawczości i siły ich głosu w wyborach, w kwestiach dla nich fundamentalnych (fot. materiały prasowe)

Jury międzynarodowego konkursu przyznało OneMulti nagrodę IPRA Golden World Awards for Excellence in PR 2024 w kategorii Kampania dla NGO – Agencja. Nagrodzono działania komunikacyjne i PR przy kampanii profrekwencyjnej „To Twój Wybór”.

Projekt „To Twój Wybór” otrzymał wcześniej Nagrodę Specjalną Game Changer w kategorii Wydarzenie Roku/Innovation 2023.

Czytaj też: Dlaczego polskie sukcesy na Cannes Lions są dobre dla całej polskiej branży?

Nagrody IPRA Golden World Awards for Excellence in PR są przyznawane przez międzynarodowe stowarzyszenie profesjonalistów w obszarze komunikacji (International Public Relations Association).

Na kilka miesięcy przed wyborami parlamentarnymi w 2023 roku, według badań More in Common, zaledwie mniej niż połowa młodych Polek deklarowała, że weźmie udział w głosowaniu. Do udziału w wyborach przekonać miała kobiety kampania profrekwencyjna zainicjowana przez Zosię Sanejko, Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet – grupę organizacji społecznych działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.

Celem kampanii było uświadomienie kobietom sprawczości i siły ich głosu w wyborach, w kwestiach dla nich fundamentalnych. Kampania prowadzona była przy wsparciu niezależnych specjalistów pracujących pro bono.

Czytaj też: Michał Marszał i Katarzyna Gandor w działaniach promocyjnych marki Kubota

W przygotowanie koncepcji i realizację kampanii zaangażowane były zespoły: Instytutu Badawczego Make a Difference (badania), agencji VMLY&R (koncepcja i realizacja kampanii), MindShare i GroupM (planowanie i zakup mediów), SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk (konsultacje prawne), OneMulti (public relations), Lifetube (influencer marketing), Vein (studio postprodukcyjne), Ztudio (studio dźwiękowe).

Efekty trwającej cztery tygodnie kampanii to: 527 publikacji o łącznym dotarciu do ponad 18 mln osób. W wyborach wzięło udział blisko 74 proc. kobiet w wieku od 18 do 34 lat.

Czytaj też: "Idziemy w sport". Tomasz Suffner z Unilever o rosnącym zainteresowaniu marketingiem sportowym

(AMS, 10.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.