Powstała kolekcja ubrań nawiązująca do kampanii sieci sklepów Żabka
Kolekcja będzie dostępna na stronie Prosto.com (fot. materiały prasowe)
Marka ubraniowa Prosto rozpoczęła współpracę z Żabką i stworzyła kolekcję ubrań, która nawiązuje do kampanii "Weź to na gorąco" promującej ofertę gastronomiczną sieci sklepów.
Kolekcja Prosto składa się z trzech elementów. Jej podstawą jest bluza, a uzupełnieniem są biały T-shirt i czapka z daszkiem z neonowym znakiem. Kolekcja jest dostępna na stronie Prosto.com. Współpracy marek towarzyszy spot reklamowy.
Czytaj też: Startuje pierwsza kampania Oshee z Darią Zawiałow. "Dziewczyna Pop pije Oshee!"
Kampania Żabki "Weź to na gorąco!" ruszyła w połowie maja – prezentuje ofertę przekąsek na gorąco dostępnych w sklepach. Jest prowadzona w stacjach telewizyjnych i radiowych, kinach, na nośnikach OOH oraz DOOH, a także w internecie.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cukier, a za materiały graficzne i komunikaty OOH odpowiada agencja H2O. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a materiały BTL przygotowała agencja H2O. Spoty wyprodukował F25 Production House.
Czytaj też: Agencja marketingowa Roberta Lewandowskiego miała 23,9 mln zł przychodu
(KAP, 30.05.2024)