Żabka wykorzystuje dawne logo w kampanii z Julią Żugaj. Inspiracja latami 90.

Kolekcja promowana jest w digitalu (fot. materiały prasowe)
Sieć sklepów Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów inspirowanych latami 90. Będą one dostępne w internetowym konkursie.
Za stworzenie kolekcji odpowiada Justyna Tasak, projektantka, graficzka i malarka. Stylistyka kolekcji Żabka CREW przywołuje klimat lat 90.
Czytaj też: Grupa Agora ma nowy logotyp. "Odpowiedź na wieloletnią ewolucję firmy"
Wszystkie elementy utrzymane są w czarno-zielonych kolorach z logo Żabki z 1998 roku. Kolekcję promują popularni w mediach społecznościowych twórcy, wśród nich Julia Żugaj.
Aby wygrać limitowany zestaw, należy do 7 kwietnia wejść na stronę Żabki i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Kolekcja promowana jest w digitalu, social mediach sieci oraz na profilach influencerów współpracujących z marką.
Czytaj też: Meta wycofuje skargę w sprawie Rafała Brzoski i Omeny Mensah. Chodziło o deepfake'i
(KAP, 25.03.2025)
