Grupa Agora ma nowy logotyp. "Odpowiedź na wieloletnią ewolucję firmy"

Nowy logotyp firmy ma podkreślać jej "dynamiczną transformację z wydawcy prasowego w nowoczesną grupę mediową" (fot. materiały prasowe)
Grupa Agora ma nowy logotyp, który stworzył projektant Jacek Utko, autor m.in. szaty graficznej "Gazety Wyborczej".
Jak czytamy w komunikacie, nowy logotyp firmy jest "odpowiedzią na jej wieloletnią ewolucję oraz rozszerzenie działalności".
Czytaj też: Żabka wykorzystuje dawne logo w kampanii z Julią Żugaj. Inspiracja latami 90.
"Agora to jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek w polskich mediach. Jej świetnie zaprojektowany logotyp funkcjonował w niezmienionej postaci od lat 90. do dziś, jednak w ciągu 35 lat Agora z wydawcy prasowego przekształciła się w nowoczesną grupę mediową. Zmieniając nasz logotyp, staraliśmy się połączyć tradycję i historyczne dziedzictwo z otwartością na rozwój i zmiany, które towarzyszą dziś mediom" – mówi cytowana w komunikacie Anna Marucha, dyrektorka komunikacji korporacyjnej Grupy Agora.
Całość identyfikacji wizualnej i materiałów graficznych została przygotowana przez zespół grafików ze studia multimedialnego "Gazety Wyborczej".
Czytaj też: Przychody Wirtualnej Polski w 2024 roku wzrosły o 9 proc. i przekroczyły 1,5 mld zł
(MZD, 25.03.2025)
