Żabka z kampanią wizerunkową na 25. urodziny. Odpowiada agencja Garden of Words
Za stworzenie idei kreatywnej odpowiada agencja Garden of Words (fot. materiały prasowe)
Sieć sklepów Żabka uruchomiła kampanię informacyjno-wizerunkową pod hasłem "Masz to jak… w Żabce!" stworzoną z okazji 25 lat istnienia sieci.
Kampania Żabki obejmie nośniki zewnętrzne, internet, media społecznościowe. Dodatkowe działania to m.in. seria wywiadów z franczyzobiorcami, które opublikowane zostaną w formie artykułów, podcastów oraz materiałów wideo m.in. na YouTube i aplikacjach do słuchania podcastów.
Za przygotowanie idei kreatywnej i aktywności w social mediach odpowiadała agencja Garden of Words, za planowanie i zakup mediów - Spark Foundry Polska we współpracy z Performics. Produkcję spotu, podcastów i sesji foto zrealizował dom produkcyjny 8image.
(KAP, 18.10.2023)