PepsiCo wprowadza do Polski przekąski Flamin' Hot
Premierze towarzyszyć będzie wielokanałową kampanią, obejmującą telewizję, digital i outdoor (fot. materiały prasowe)
PepsiCo wprowadza do Polski pikantne przekąski z serii Flamin' Hot. Przez pierwsze dwa tygodnie od premiery (10 kwietnia) Flamin’ Hot będą dostępne wyłącznie w sieci Żabka.
Po 23 kwietnia produkty trafią do sprzedaży we wszystkich sklepach w całej Polsce. Będą eksponowane w oddzielnych standach, z dedykowaną tej linii fioletową szatą graficzną.
Decyzja o premierze to odpowiedź na zmieniające się preferencje konsumentów. Jak wyjaśnia PepsiCo, obserwacje trendów na wielu europejskich rynkach potwierdzają, iż pikantne potrawy stają się popularne. To między innymi efekt coraz silniejszej obecności na rynku młodszych konsumentów, milenialsów, a zwłaszcza generacji Z, którzy inspiracji szukają w rekomendacjach influencerów i tematycznych kanałach w mediach społecznościowych.
Wejście na rynek będzie wsparte wielokanałową kampanią obejmującą telewizję, digital i outdoor. Firma zaplanowała również szereg niestandardowych aktywacji. Główna faza kampanii przypada na czerwiec i potrwa kilka miesięcy. Za działania PR odpowiada agencja K+PR.
(KAP, 11.04.2024)