Firma Lay's zmienia logo. Odświeżone opakowania pojawią się w 2026 roku
13.10.2025, 06:38
Za działania PR marki w Polsce odpowiada agencja K+PR (fot. materiały prasowe)
Lay's rozpoczął proces wprowadzania nowego logo. Będzie ono spójne dla wszystkich rynków, na których obecna jest marka chipsów. W Polsce odświeżone opakowania pojawią się w sprzedaży w drugiej połowie 2026 roku.
Opracowana przez zespół designu & innowacji PepsiCo nowa identyfikacja wizualna obejmuje: nowe logo, charakterystyczny font, promienie światła wokół logo, nową paletę kolorów oraz tło nawiązujące do drewnianych skrzyń.
Czytaj też: Marka 4F stworzyła kolekcję we współpracy z siatkarzem Tomaszem Fornalem
Za działania PR marki w Polsce odpowiada agencja K+PR.
(KAP, 13.10.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










