Lidl uruchamia kampanię marketingową i podkreśla, że ma jednolite ceny w całej Polsce
Za produkcję kampanii odpowiadała GPD Agency, a za zakup mediów Havas Media (screen: YouTube/Lidl Polska)
Sieć dyskontów Lidl wystartowała z kampanią marketingową, w której podkreśla, że klienci płacą za produkty takie same ceny niezależnie od tego, gdzie robią zakupy.
Tytuł nowego spotu to "Lidlowy przegląd cenowy", w którym wykorzystano konwencję newsową. Kampania ma nawiązywać do przekazów medialnych międzynarodowych stacji informacyjnych, reprezentujących najwyższe standardy dziennikarskie. Jest dostępna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych, na platformie YouTube.
Czytaj też: Lidl pozywa Biedronkę za hasło reklamowe "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl"
Kampania opiera się na spocie i landingu page. Za produkcję odpowiadała GPD Agency, a za zakup mediów Havas Media. Za działania komunikacyjne Lidla agencja K+.
(KAP, 06.03.2024)