Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lidl uruchamia kampanię marketingową i podkreśla, że ma jednolite ceny w całej Polsce

Za produkcję kampanii odpowiadała GPD Agency, a za zakup mediów Havas Media (screen: YouTube/Lidl Polska)

Sieć dyskontów Lidl wystartowała z kampanią marketingową, w której podkreśla, że klienci płacą za produkty takie same ceny niezależnie od tego, gdzie robią zakupy.

Tytuł nowego spotu to "Lidlowy przegląd cenowy", w którym wykorzystano konwencję newsową. Kampania ma nawiązywać do przekazów medialnych międzynarodowych stacji informacyjnych, reprezentujących najwyższe standardy dziennikarskie. Jest dostępna w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych, na platformie YouTube.

Czytaj też: Lidl pozywa Biedronkę za hasło reklamowe "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl"

Kampania opiera się na spocie i landingu page. Za produkcję odpowiadała GPD Agency, a za zakup mediów Havas Media. Za działania komunikacyjne Lidla agencja K+.

(KAP, 06.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.