Rusza kolejna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS
Prace konkursowe mają odpowiadać na pytanie, jak żyć odpowiedzialnie i wygodnie (fot. materiały prasowe)
AMS ogłosiła 24. edycję konkursu Galerii Plakatu AMS. Jego partnerami są Grupa Żabka oraz miasto stołeczne Warszawa.
Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu dającego odpowiedź na pytanie, jak żyć odpowiedzialnie i wygodnie. Uczestnicy i uczestniczki mogą nadsyłać prace interpretujące główne hasło tegorocznej edycji do 13 listopada br. Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne. Wybrane prace zostaną dodatkowo prezentowane przez cały rok na nośnikach AMS.
Polecamy: To on ma prowadzić debatę wyborczą w TVP. Kim jest Michał Rachoń. "Działacz"
W tegorocznej edycji poza klasyczną formą plakatu uruchomiono kategorię motion, w której będą brały udział prace w formie 10-sekundowych animacji. Wybrane projekty zostaną zaprezentowane na cyfrowych nośnikach w przestrzeni publicznej oraz wezmą udział w głosowaniu internautów.
Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace należy wgrywać na platformę Galeriaplakatu.ams.com.pl. Werdykt jury zostanie ogłoszony do 6 grudnia.
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji Galerii Plakatu AMS jest Grupa Żabka, partnerem wspierającym m.st. Warszawa, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.
(KAP, 05.10.2023)