Startuje pierwsza kampania Oshee z Darią Zawiałow. "Dziewczyna Pop pije Oshee!"
Napoje marki Oshee będą również widoczne na koncertach Darii Zawiałow (screen: YouTube/OSHEE World)
Premiera spotu wizerunkowego Oshee z udziałem Darii Zawiałow inicjuje kampanię reklamową linii produktowej Oshee Hydroboost pt. "Dziewczyna Pop pije Oshee!".
Teaserową odsłoną planowanej promocji była premiera teledysku do utworu „Dziewczyna Pop”, w którym Darii Zawiałow towarzyszą produkty marki Oshee.
Czytaj też: Natalia Kukulska nową ambasadorką marki Remé. Dołącza do Mariety Żukowskiej
Obecnie marketer rusza z główną częścią działań promocyjnych skupionych wokół produktów Oshee Hydroboost, promowanych spotem reklamowym w telewizji, digitalu, kinie, a także w ramach ogólnopolskiej kampanii OOH. Napoje marki będą również widoczne na koncertach piosenkarki.
Kampania osadzona jest w ramach nowej platformy komunikacji marki – Oshee. Hydrate for great. Została ona opracowana z agencją Lvov, a jej key visual z projektantem Mateuszem Machalskim. Za produkcję odpowiada Lemon, a za obsługę mediową Mediahub.
Czytaj też: Partia Razem uruchamia kampanię "0% sensu" przeciwko kredytowi 0%
(AMS, 29.05.2024)