Dawid Szczepaniak, chief creative officer VML Poland, w jury Golden Drum
Dawid Szczepaniak oceni prace w kategorii Omni-Channel (fot. materiały prasowe)
Dawid Szczepaniak, chief creative officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury 30. edycji International Festival of Creativity Golden Drum w kategorii Omni-Channel.
W Omni-Channel oceniane są kampanie, które były zrealizowane z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji, w podkategoriach: Integrated; Content; Engagement; Digital, Mobile & Technology; Health & Wellness; Sports, Pop Culture & Art.
Czytaj też: Mateusz Zapała szefem strategii i partnerem w Kierunku Kreatywnym
Zgłoszenia (kampanie zrealizowane pomiędzy 22 sierpnia 2022 a 21 sierpnia 2024) można wysyłać do 21 sierpnia. 2 października ma zostać ogłoszona short lista, a Golden Drum odbędzie się 9-10 października w Grand Hotel Bernardin w Portorož w Słowenii.
Prace w sześciu kategoriach konkursowych będzie oceniać 56-osobowe jury, a przewodniczącymi poszczególnych grup są:
- One-Channel Drum – Guy Wieynk, global chief executive officer, AnalogFolk Group (AFG), UK;
- Omni-Channel Drum – Kentaro Kimura, international chief creative officer and corporate officer, Hakuhodo and Founder, Hakuhodo Kettle, Japonia;
- Craft Drum – Pum Lefebure, co-founder and chief creative officer, Design Army, USA;
- Creative Media Excellence – Janet Levine, global head of invention, Mindshare, USA;
- Creative Business Excellence – Adam Krej, chief creative officer Accenture Song Europe, Dania;
- Young Drummers – Özge Guven, design director, TBWA\Istanbul, Turcja.
Dawid Szczepaniak zarządza zespołem kreatywnym VML Poland, z którym w minionej dekadzie zdobył ponad 380 międzynarodowych i polskich nagród.
Czytaj też: Edyta Malesza-Malatrat dyrektorką ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia
(AMS, 18.03.2024)