Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

30. edycja Golden Drum z nową kategorią konkursową

Do nowej kategorii można zgłaszać realizacje B2B, takie jak m.in.B2B Brand Re:Fresh, B2B (fot. materiały prasowe)

30. edycja International Festival of Creativity Golden Drum ma nową kategorię - B2B w sekcji Creative Business Excellence.

Do nowej kategorii można zgłaszać realizacje B2B, takie jak m.in. B2B Brand Re:Fresh, B2B.

Golden Drum po raz kolejny przedłużył współpracę z Little Black Book - wszystkie prace nagrodzone na festiwalu Grand Prix zostaną bezpośrednio i bezpłatnie zgłoszone do konkursu The Immortal Awards. Firma, która zdobędzie zwycięskie zgłoszenie, otrzyma bezpłatne członkostwo w Little Black Book, zapewniające wstęp do Immortal Awards, a także możliwość skorzystania z pełnej oferty Little Black Book.

Golden Drum znajduje się także w AdForum Business Creative Report, rankingu najczęściej nagradzanych kampanii na świecie według branż. Festiwal jest uwzględniony w Rankingach Kreatywnych WARC.

Zgłoszenia (kampanie zrealizowane pomiędzy 22 sierpnia 2022 a 21 sierpnia 2024) można wysyłać do 21 sierpnia. 2 października ma być ogłoszona short lista, a Golden Drum odbędzie się 9-10 października w Grand Hotel Bernardin w Portorož w Słowenii.

Prace w sześciu kategoriach będzie oceniać 56-osobowe jury, a przewodniczącymi poszczególnych grup są:
One-Channel Drum - Guy Wieynk, global chief executive officer, AnalogFolk Group (AFG), UK;
Omni-Channel Drum - Kentaro Kimura, international chief creative officer and corporate officer, Hakuhodo and Founder, Hakuhodo Kettle, Japonia;
Craft Drum: Pum Lefebure, co-founder and chief creative officer, Design Army, USA;
Creative Media Excellence - Janet Levine, global head of invention, Mindshare, USA;
Creative Business Excellence - Adam  Krej, chief creative officer Accenture Song Europe, Dania;
Young Drummers - Özge Guven, design director, TBWA\Istanbul, Turcja.

(AMS, 01.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.