Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

30. edycja Golden Drum z nową kategorią konkursową

Do nowej kategorii można zgłaszać realizacje B2B, takie jak m.in.B2B Brand Re:Fresh, B2B (fot. materiały prasowe)

30. edycja International Festival of Creativity Golden Drum ma nową kategorię - B2B w sekcji Creative Business Excellence.

Do nowej kategorii można zgłaszać realizacje B2B, takie jak m.in. B2B Brand Re:Fresh, B2B.

Golden Drum po raz kolejny przedłużył współpracę z Little Black Book - wszystkie prace nagrodzone na festiwalu Grand Prix zostaną bezpośrednio i bezpłatnie zgłoszone do konkursu The Immortal Awards. Firma, która zdobędzie zwycięskie zgłoszenie, otrzyma bezpłatne członkostwo w Little Black Book, zapewniające wstęp do Immortal Awards, a także możliwość skorzystania z pełnej oferty Little Black Book.

Golden Drum znajduje się także w AdForum Business Creative Report, rankingu najczęściej nagradzanych kampanii na świecie według branż. Festiwal jest uwzględniony w Rankingach Kreatywnych WARC.

Zgłoszenia (kampanie zrealizowane pomiędzy 22 sierpnia 2022 a 21 sierpnia 2024) można wysyłać do 21 sierpnia. 2 października ma być ogłoszona short lista, a Golden Drum odbędzie się 9-10 października w Grand Hotel Bernardin w Portorož w Słowenii.

Prace w sześciu kategoriach będzie oceniać 56-osobowe jury, a przewodniczącymi poszczególnych grup są:
One-Channel Drum - Guy Wieynk, global chief executive officer, AnalogFolk Group (AFG), UK;
Omni-Channel Drum - Kentaro Kimura, international chief creative officer and corporate officer, Hakuhodo and Founder, Hakuhodo Kettle, Japonia;
Craft Drum: Pum Lefebure, co-founder and chief creative officer, Design Army, USA;
Creative Media Excellence - Janet Levine, global head of invention, Mindshare, USA;
Creative Business Excellence - Adam  Krej, chief creative officer Accenture Song Europe, Dania;
Young Drummers - Özge Guven, design director, TBWA\Istanbul, Turcja.

(AMS, 01.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.