30. edycja Golden Drum z nową kategorią konkursową
Do nowej kategorii można zgłaszać realizacje B2B, takie jak m.in.B2B Brand Re:Fresh, B2B (fot. materiały prasowe)
30. edycja International Festival of Creativity Golden Drum ma nową kategorię - B2B w sekcji Creative Business Excellence.
Do nowej kategorii można zgłaszać realizacje B2B, takie jak m.in. B2B Brand Re:Fresh, B2B.
Golden Drum po raz kolejny przedłużył współpracę z Little Black Book - wszystkie prace nagrodzone na festiwalu Grand Prix zostaną bezpośrednio i bezpłatnie zgłoszone do konkursu The Immortal Awards. Firma, która zdobędzie zwycięskie zgłoszenie, otrzyma bezpłatne członkostwo w Little Black Book, zapewniające wstęp do Immortal Awards, a także możliwość skorzystania z pełnej oferty Little Black Book.
Golden Drum znajduje się także w AdForum Business Creative Report, rankingu najczęściej nagradzanych kampanii na świecie według branż. Festiwal jest uwzględniony w Rankingach Kreatywnych WARC.
Zgłoszenia (kampanie zrealizowane pomiędzy 22 sierpnia 2022 a 21 sierpnia 2024) można wysyłać do 21 sierpnia. 2 października ma być ogłoszona short lista, a Golden Drum odbędzie się 9-10 października w Grand Hotel Bernardin w Portorož w Słowenii.
Prace w sześciu kategoriach będzie oceniać 56-osobowe jury, a przewodniczącymi poszczególnych grup są:
One-Channel Drum - Guy Wieynk, global chief executive officer, AnalogFolk Group (AFG), UK;
Omni-Channel Drum - Kentaro Kimura, international chief creative officer and corporate officer, Hakuhodo and Founder, Hakuhodo Kettle, Japonia;
Craft Drum: Pum Lefebure, co-founder and chief creative officer, Design Army, USA;
Creative Media Excellence - Janet Levine, global head of invention, Mindshare, USA;
Creative Business Excellence - Adam Krej, chief creative officer Accenture Song Europe, Dania;
Young Drummers - Özge Guven, design director, TBWA\Istanbul, Turcja.
(AMS, 01.03.2024)