Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Malesza-Malatrat dyrektorką ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia

Przez ostatnie siedem lat Edyta Malesza-Malatrat pracował w SAP (fot. materiały prasowe)

Edyta Malesza-Malatrat objęła stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia i odpowiada za strategię marketingową i transformację cyfrową marki.

Efektem działań nowej dyrektorki ma być realizacja celów biznesowych grupy, w tym dalsza ekspansja na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Malesza-Malatrat przez niemal 25 lat kariery zdobywała doświadczenie na rynkach B2C i B2B w Wielkiej Brytanii, zarządzając rozbudowanymi strukturami marketingowymi między innymi w takich globalnych firmach, jak Procter & Gamble, Cisco i SAP.

W SAP pracowała m.in. jako dyrektorka marketingu na Europę Środkową i Wschodnią, ostatnio jako EMEA marketing transformation director. W Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.

Grupa Symfonia to producent oprogramowania dla biznesu.

(KAP, 14.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.