Edyta Malesza-Malatrat dyrektorką ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia
Przez ostatnie siedem lat Edyta Malesza-Malatrat pracował w SAP (fot. materiały prasowe)
Edyta Malesza-Malatrat objęła stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia i odpowiada za strategię marketingową i transformację cyfrową marki.
Efektem działań nowej dyrektorki ma być realizacja celów biznesowych grupy, w tym dalsza ekspansja na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Malesza-Malatrat przez niemal 25 lat kariery zdobywała doświadczenie na rynkach B2C i B2B w Wielkiej Brytanii, zarządzając rozbudowanymi strukturami marketingowymi między innymi w takich globalnych firmach, jak Procter & Gamble, Cisco i SAP.
W SAP pracowała m.in. jako dyrektorka marketingu na Europę Środkową i Wschodnią, ostatnio jako EMEA marketing transformation director. W Cisco zajmowała się generowaniem popytu oraz marketingiem interaktywnym w regionie EMEA.
Grupa Symfonia to producent oprogramowania dla biznesu.
(KAP, 14.03.2024)