Grzegorz Kuźnik z MSL w jury Golden Drum w kategorii Creative Media Excellence
Grzegorz Kuźnik oceni prace w kategorii Creative Media Excellence (fot. materiały prasowe)
Grzegorz Kuźnik – head of consumer practice, deputy managing director w MSL Poland – zasiądzie w składzie jury 30. edycji International Festival of Creativity Golden Drum w kategorii Creative Media Excellence.
W kategoria Creative Media Excellence oceniane są prace kreatywne pod kątem strategii medialnej, targetowania realizacji celów mediowych. Jury kładzie nacisk na kreatywne i skuteczne wykorzystanie kanałów do przekazywania przesłania marki docelowym odbiorcom. Prace są oceniane w dwóch podkategoriach: Creative use of Media and Excellence in Media.
Czytaj też: Orange startuje z kampanią wykorzystującą globalny format komunikacyjny marki
Zgłoszenia (kampanie zrealizowane pomiędzy 22 sierpnia 2022 a 21 sierpnia 2024) można wysyłać do 21 sierpnia. 2 października ma zostać ogłoszona short lista, a Golden Drum odbędzie się 9-10 października w Grand Hotel Bernardin w Portorož w Słowenii.
Prace w sześciu kategoriach konkursowych będzie oceniać 56-osobowe jury, a przewodniczącymi poszczególnych grup są:
- One-Channel Drum – Guy Wieynk, global chief executive officer, AnalogFolk Group (AFG), UK;
- Omni-Channel Drum – Kentaro Kimura, international chief creative officer and corporate officer, Hakuhodo and Founder, Hakuhodo Kettle, Japonia;
- Craft Drum – Pum Lefebure, co-founder and chief creative officer, Design Army, USA;
- Creative Media Excellence – Janet Levine, global head of invention, Mindshare, USA;
- Creative Business Excellence – Adam Krej, chief creative officer Accenture Song Europe, Dania;
- Young Drummers – Özge Guven, design director, TBWA\Istanbul, Turcja.
Prace Kuźnika i jego zespołu były nominowane i nagradzane w lokalnych i regionalnych konkursach PR, takich jak Cannes Lions, Golden Drum czy Złote Spinacze.
Czytaj też: Krzysztof Szczepaniak dołączył do Lighthouse. Objął stanowisko project manager
(AMS, 03.04.2024)