Południowy Tyrol promuje się mediach społecznościowych i prasie turystycznej
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości zalet i możliwości wypoczynku w Południowym Tyrolu (fot. materiały prasowe)
Mediaplus prowadzi kampanię dla agencji rozwoju gospodarczego i turystycznego IDM Südtirol, która promuje włoski region Południowy Tyrol.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości zalet i możliwości wypoczynku w górach Południowego Tyrolu oraz zachęcenie Polaków do wyboru tego regionu. Strategia mediowa online i offline łączy działania wizerunkowe z dotarciem do pasjonatów aktywnego wypoczynku. Prowadzona jest na platformach YouTube i Mety (Facebook, Instagram) poprzez działania display, a także komunikację w prasie tematycznej. Komunikację uzupełniają city digitale w Warszawie.
Za przygotowanie strategii, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja Mediaplus. Działania programmatic display i video in-stream realizowane są we współpracy ze spółką Salestube. Za PR oraz współpracę z influencerami odpowiadają agencje MSL oraz Publicis.
(KAP, 17.12.2025)










