Orange startuje z kampanią wykorzystującą globalny format komunikacyjny marki
W stworzeniu, produkcji oraz realizacji kampanii Orange wspiera agencja Leo Burnett (screen: YouTube/Orange Polska)
Z początkiem kwietnia wystartowała w Polsce kampania wizerunkowa Orange, wpisująca się w nowy, globalny format komunikacyjny marki: "Orange tu jest".
Wielokanałowa kampania pojawi się w telewizji, na OOH, w social mediach i digitalu.
Czytaj też: CPK opóźnia przetarg dotyczący audytu działań marketingowych i PR spółki
– Motywem przewodnim kampanii są ludzie w kontekście różnorodności ich potrzeb i znaczenia dostępu do internetu. Tym, co ich łączy, to jakość sieci, na której można polegać. Wraz z kampanią wizerunkową emitowane będą spoty produktowe promujące Orange Światłowód oraz usługi mobilne z technologią 5G. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach – mówi Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
W stworzeniu, produkcji oraz realizacji kampanii Orange wspiera agencja Leo Burnett. Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Studio Orka. Udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Filmy wyreżyserował Marcin Filipek. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency.
Czytaj też: "Zapach grzechu LGBT" w kampanii Grupy Stonewall. Odpowiedź na słowa abp. Wojdy
(AMS, 03.04.2024)