Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CPK opóźnia przetarg dotyczący audytu działań marketingowych i PR spółki

Oferty można składać do 25 kwietnia (fot. materiały prasowe)

Centralny Port Komunikacyjny przedłużył okres składania ofert w przetargu dotyczącym audytu działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR.

Otwarcie złożonych ofert miało początkowo nastąpić 2 kwietnia, ale firma przedłużyła termin ich składania do 25 kwietnia. Oferty złożone w konkursie mają być związane ofertą przez 90 dni. Można składać je przez portal zamawiającego.

Czytaj też: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów poszukuje agencji do produkcji spotów reklamowych

Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna za stworzenie raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, a także oceny, wnioski i rekomendacje, na temat dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023.

Przypomnijmy, że wśród dotychczasowych kosztów na promocję CPK znalazło się m.in. 1,5 mln zł, które otrzymały TVP i Polsat za promowanie projektu. Do tego CPK wydało około miliona zł na promocję w mediach zagranicznych, niecałe 100 tys. trafiło do prasy lokalnej. 250 tys. otrzymała natomiast firma Stor9, która należy do Roberta Lewandowskiego, a która była odpowiedzialna za współpracę z zakresu influencer marketingu.

Przypomnijmy, że pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego Maciej Lasek zapowiadał, że pełny audyt dotyczący działań CPK zostanie ukończony w pierwszej połowie tego roku.

Czytaj też: Orange startuje z kampanią wykorzystującą globalny format komunikacyjny marki

(KAP, 03.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.