Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CPK opóźnia przetarg dotyczący audytu działań marketingowych i PR spółki

Oferty można składać do 25 kwietnia (fot. materiały prasowe)

Centralny Port Komunikacyjny przedłużył okres składania ofert w przetargu dotyczącym audytu działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR.

Otwarcie złożonych ofert miało początkowo nastąpić 2 kwietnia, ale firma przedłużyła termin ich składania do 25 kwietnia. Oferty złożone w konkursie mają być związane ofertą przez 90 dni. Można składać je przez portal zamawiającego.

Czytaj też: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów poszukuje agencji do produkcji spotów reklamowych

Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna za stworzenie raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, a także oceny, wnioski i rekomendacje, na temat dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023.

Przypomnijmy, że wśród dotychczasowych kosztów na promocję CPK znalazło się m.in. 1,5 mln zł, które otrzymały TVP i Polsat za promowanie projektu. Do tego CPK wydało około miliona zł na promocję w mediach zagranicznych, niecałe 100 tys. trafiło do prasy lokalnej. 250 tys. otrzymała natomiast firma Stor9, która należy do Roberta Lewandowskiego, a która była odpowiedzialna za współpracę z zakresu influencer marketingu.

Przypomnijmy, że pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego Maciej Lasek zapowiadał, że pełny audyt dotyczący działań CPK zostanie ukończony w pierwszej połowie tego roku.

Czytaj też: Orange startuje z kampanią wykorzystującą globalny format komunikacyjny marki

(KAP, 03.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.