CPK opóźnia przetarg dotyczący audytu działań marketingowych i PR spółki

Oferty można składać do 25 kwietnia (fot. materiały prasowe)
Centralny Port Komunikacyjny przedłużył okres składania ofert w przetargu dotyczącym audytu działalności spółki w zakresie działań marketingowych i PR.
Otwarcie złożonych ofert miało początkowo nastąpić 2 kwietnia, ale firma przedłużyła termin ich składania do 25 kwietnia. Oferty złożone w konkursie mają być związane ofertą przez 90 dni. Można składać je przez portal zamawiającego.
Czytaj też: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów poszukuje agencji do produkcji spotów reklamowych
Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna za stworzenie raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, a także oceny, wnioski i rekomendacje, na temat dotychczasowej działalności spółki w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023.
Przypomnijmy, że wśród dotychczasowych kosztów na promocję CPK znalazło się m.in. 1,5 mln zł, które otrzymały TVP i Polsat za promowanie projektu. Do tego CPK wydało około miliona zł na promocję w mediach zagranicznych, niecałe 100 tys. trafiło do prasy lokalnej. 250 tys. otrzymała natomiast firma Stor9, która należy do Roberta Lewandowskiego, a która była odpowiedzialna za współpracę z zakresu influencer marketingu.
Przypomnijmy, że pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego Maciej Lasek zapowiadał, że pełny audyt dotyczący działań CPK zostanie ukończony w pierwszej połowie tego roku.
Czytaj też: Orange startuje z kampanią wykorzystującą globalny format komunikacyjny marki
(KAP, 03.04.2024)
