Kancelaria Prezesa Rady Ministrów poszukuje agencji do produkcji spotów reklamowych
Wartość umowy to 1 mln zł (fot. materiały prasowe)
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów uruchomiła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za produkcję spotów telewizyjnych, radiowych oraz internetowych na potrzeby działań informacyjnych realizowanych przez KPRM.
Wartość umowy opiewa na 1 mln zł. Zainteresowane firmy muszą wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonały co najmniej trzy usługi polegające na produkcji spotów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 350 tys. zł brutto każda. Oferty będą oceniane jedynie na podstawie ceny i można je składać przez portal KPRM do 26 kwietnia.
Czytaj też: "Zapach grzechu LGBT" w kampanii Grupy Stonewall. Odpowiedź na słowa abp. Wojdy
Ostatnio za produkcję spotów promocyjnych KPRM odpowiadała agencja Trygon, która pokonała w przetargu Aplan Media oraz wspólnie startujące Euvic Media z Artcore.
(KAP, 28.03.2024)