"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Szczepaniak dołączył do Lighthouse. Objął stanowisko project manager

Krzysztof Szczepaniak pracuje w branży komunikacyjnej od ponad dekady (fot. materiały prasowe)

Krzysztof Szczepaniak dołączył do Lighthouse i objął stanowisko project manager w dziale technologicznym tej agencji PR.

Szczepaniak odpowiada za działania dla kluczowych klientów z obszaru nowych technologii, w tym m.in. firm z branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i elektromobilności. Do jego zadań należą też działania new business.

Czytaj też: Krzysztof Kosewski dołączył do Group One Media w roli eksperta TV

Krzysztof Szczepaniak pracuje w branży komunikacyjnej od ponad dekady – ostatnio w Profile, gdzie również był project manager. Wcześniej pracował na podobnym stanowisku w The Change. Był też związany z poznańską Tarrayą jako strateg, a w latach 2015-2016 był dyrektorem zarządzającym marki Leadgenerator. Zanim zajął się public relations, był dziennikarzem, pracował w "Przekroju", BBC Polska i "Press".

(KAP, 27.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.