Bartosz Jeglejewski, creative director McCann Poland, w jury konkursu Golden Drum

Bartosz Jeglejewski przez ostatnie lata pełnił funkcję creative group head w Publicis Worldwide Poland i kierował pracami zespołów dla Banku BNP Paribas, Renault, Pru i Mondelez (Oreo, 7Days) (fot. materiały prasowe)
Bartosz Jeglejewski, creative director McCann Poland, został jurorem konkursu Golden Drum. Będzie oceniać prace w kategorii One Channel.
Pracom jury w kategorii One Channel będzie przewodniczył Calvin Innes, general manager and creative director, JvM NERD, UK.
Prace można zgłaszać do 22 sierpnia
Na Golden Drum prace mogą być zgłaszane do podstawowych kategorii: Creative Media Excellence, Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum. Każda z nich ma swojego przewodniczącego.
Czytaj też: McCann Poland na ósmym miejscu w globalnym rankingu kreatywności
Zgłoszenia do konkursu są już otwarte od 7 marca, prace można zgłaszać do 22 sierpnia. Ogłoszenie wyników – 14 października.
Bartosz Jeglejewski do McCann dołaczył na poczatku ub. roku, przez ostatnie lata pełnił funkcję creative group head w Publicis Worldwide Poland i kierował pracami zespołów dla Banku BNP Paribas, Renault, Pru i Mondelez (Oreo, 7Days). Jego projekty zostały wyróżnione łącznie ponad 70 nagrodami w międzynarodowych i krajowych konkursach, m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Effie, MIXX Europe, KTR (m.in. Charity of the year), Innovation i MIXX (Best in show).
Jeglejewski to także współautor m.in. kampanii "Najmłodszy headhunter na świecie", a także nagradzanych prac "The Rebel Page" dla "Gazety Wyborczej" oraz "Kiepski case o szczepieniach" dla Telewizji Polsat.
Czytaj też: Patrycja Czapelska awansowała w PHD i Media Direction OMD
(AMS, 17.03.2025)
