Patrycja Czapelska awansowała w PHD i Media Direction OMD

Patrycja Czapelska z PHD związana jest od sześciu lat (fot. materiały prasowe)
Patrycja Czapelska objęła stanowisko head of content partnership w PHD i Media Direction OMD (Omnicom Media Group).
Czapelska odpowiada za rozwój zaawansowanych strategii contentowych, budowanie długofalowych relacji z twórcami treści i maksymalizację wartości płynącej ze współpracy marek z mediami. Dodatkowo, skupi się na wdrażaniu innowacji w ramach DRUM Polska, umacniając pozycję PHD i Media Direction OMD w obszarze nowoczesnych rozwiązań contentowych.
Patrycja Czapelska z PHD związana jest od sześciu lat, jako operation manager współtworzyła i rozwijała zespół ekspercki DRUM Polska, który specjalizuje się w formatach contentowych i strategicznych partnerstwach.
Czapelska jest nominowana w konkursie AD WO/MAN Roku 2024, w kategorii Young.
(AMS, 16.03.2025)
