Mateusz Zapała szefem strategii i partnerem w Kierunku Kreatywnym

Mateusz Zapała jest związany z komunikacją marketingową od ponad dziewięciu lat (fot. materiały prasowe)
Mateusz Zapała dołączył do agencji reklamowej Kierunek Kreatywny jako szef strategii oraz partner. W nowej roli ma odpowiadać nie tylko za kompetencje strategiczne, ale także całościowe wsparcie rozwoju agencji.
Z komunikacją marketingową jest związany od ponad dziewięciu lat. Karierę zaczynał w 2015 roku jako strateg w agencji Intellect, następnie pracował we Freshmail. Jako strateg najwięcej czasu spędził w agencji Dziadek do orzechów, gdzie razem z założycielem Kierunku Kreatywnego Albertem Stęclikiem współtworzył dział planowania strategicznego. Po odejściu z Dziadka do orzechów pracował po stronie klienta, w markach Sizeer oraz sieci Drogerii Pigment, gdzie współzarządzał działem marketingu. Realizował działania dla klientów, jak Grupa Maspex, ING, Porta Drzwi, Nestle, Unilever, Škoda czy Fiserv.
Wraz z rozpoczęciem pracy Mateusza Zapały w Kierunku Kreatywnym Albert Stęclik przestał być odpowiedzialny za planowanie strategiczne, by w pełni poświęcić się roli dyrektora kreatywnego.
(AMS, 15.03.2024)
