TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Zapała szefem strategii i partnerem w Kierunku Kreatywnym

Mateusz Zapała jest związany z komunikacją marketingową od ponad dziewięciu lat (fot. materiały prasowe)

Mateusz Zapała dołączył do agencji reklamowej Kierunek Kreatywny jako szef strategii oraz partner. W nowej roli ma odpowiadać nie tylko za kompetencje strategiczne, ale także całościowe wsparcie rozwoju agencji.

Z komunikacją marketingową jest związany od ponad dziewięciu lat. Karierę zaczynał w 2015 roku jako strateg w agencji Intellect, następnie pracował we Freshmail. Jako strateg najwięcej czasu spędził w agencji Dziadek do orzechów, gdzie razem z założycielem Kierunku Kreatywnego Albertem Stęclikiem współtworzył dział planowania strategicznego. Po odejściu z Dziadka do orzechów pracował po stronie klienta, w markach Sizeer oraz sieci Drogerii Pigment, gdzie współzarządzał działem marketingu. Realizował działania dla klientów, jak Grupa Maspex, ING, Porta Drzwi, Nestle, Unilever, Škoda czy Fiserv.

Wraz z rozpoczęciem pracy Mateusza Zapały w Kierunku Kreatywnym Albert Stęclik przestał być odpowiedzialny za planowanie strategiczne, by w pełni poświęcić się roli dyrektora kreatywnego.

(AMS, 15.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.