Ruszyła kampania przygotowana w ramach Papaya New Directors dla Fundacji SOS Wioski Dziecięce
W Polsce 72 tys. dzieci jest pozbawionych opieki (screen: YouTube/SOS Wioski Dziecięce)
Fundacja SOS Wioski Dziecięce uruchomiła kampanię, której celem jest zachęcenie Polaków do przekazania 1,5 proc. podatku na rzecz porzuconych i osieroconych dzieci. Do kampanii powstał spot przygotowany w ramach 10. edycji Papaya New Directors.
Kampania "Miasto dzieci" potrwa od 22 stycznia do 31 maja. Za kreację spotu odpowiada agencja VML&R. Spot w reżyserii Mateusza Miszczyńskiego został zrealizowany w ramach 10. edycji konkursu Papaya New Directors.
Czytaj też: Madogz z pomocą AI tworzy "Poczet Mebli Polskich" dla Alei Bielany
W wideo przedstawiony jest świat. Musi z nim mierzyć się wiele odrzuconych dzieci, niemogących liczyć na wsparcie rodziców i opiekunów. Tworzą one własne, szare miasto, w którym nie mogą liczyć na spełnianie marzeń.
W Polsce 72 tys. dzieci jest pozbawionych opieki.
Czytaj też: Hołdy dla Hołowni. Media tak go kochają, że zapomniały, jak nim kiedyś gardziły
(KAP, 23.01.2024)